BAM racing
BAM racing

Terms & conditions

---TRANSLATE TO ENGLISH---

Všeobecné ustanovenia

  1. "Predávajúcim" je Barbora Mitášová BAM servis, Milochov 354, 01706 Považská Bystrica, SK - Slovensko, IČO: 44463855, DIČ: 1075850908, IČ DPH: SK1075850908, zapísaná v .........
  2. "Spotrebiteľom" sa rozumie osoba, ktorá prostredníctvom online formulára odošle kompletnú objednávku predávajúcemu.
  3. "Kompletnou objednávkou" sa rozumie objednávka, ktorá obsahuje informácie o druhu, akosti, prevedení a množstve tovaru a kontaktné údaje spotrebiteľa.
  4. Odoslaním kompletnej objednávky spotrebiteľom a následným vystavením faktúry dodávateľom dochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy a zmluvné strany sa zaväzujú riadiť týmito obchodnými podmienkami.

Základné práva a záväzky zmluvných strán

  1. Predávajúci
    a) sa zaväzuje zhotoviť a dodať spotrebiteľovi objednaný tovar v požadovanom prevedení a množstve, v prípade že objednaný tovar nie je možné zabezpečiť, má právo od zmluvy odstúpiť.
    b) sa zaväzuje splniť objednávku spotrebiteľa do 1 až 14 dní v závislosti od druhu tovaru, v niektorých prípadoch môže byť táto lehota dlhšia, v takom prípade bude o termíne spotrebiteľ informovaný,
    c) má právo požiadať spotrebiteľa o predĺženie lehoty na splnenie objednávky, ak kapacitné alebo iné dôvody neumožňujú splniť objednávku v riadnej lehote.
  2. Spotrebiteľ
    a) sa zaväzuje zhotovený a dodaný tovar prevziať a zaplatiť cenu vrátane expedičných nákladov,
    b) má právo odstúpiť od zmluvy, ak predávajúci nesplnil jeho objednávku v riadnej lehote, príp. v predĺženej lehote, ak bola dohodnutá.
  3. Vlastnícke právo, právo užívať tovar a zodpovednosť za škody na tovare prechádza z predávajúceho na spotrebiteľa v okamihu dodania tovaru pod podmienkou zaplatenia dohodnutej kúpnej ceny.

Dodacie podmienky

  1. Predávajúci dodá spotrebiteľovi objednaný tovar spôsobom, aký si zvolí objednávateľ, ak to povaha tovaru alebo služby umožňuje. Pri objednávke v súhrnnej hodnote nad 2.000.-€ je možný iba osobný odber objednaného tovaru.
  2. Spotrebiteľ si môže zvoliť dodanie z nasledujúcich spôsobov (dodanie v rámci Slovenskej Republiky):
    a) osobný odber v mieste podnikania predávajúceho (paušálny poplatok 0,00 €) alebo na inom dohodnutom mieste (cena dodania dohodou),
    b) doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s., ako poistený list 1. triedy resp. poistený balík 1. triedy na fakturačnú adresu, príp. na inú dodaciu adresu, ak túto spotrebiteľ v objednávke uviedol (cena za dopravu je 3€ pri cene zásielky do 100€, v prípade dobierky +0,80€ , pri cene zásielky nad 100€ je cena za dopravu Slovenskou poštou a.s. bezplatná),
    c) doručenie prostredníctvom kuriérskej služby k domu spotrebiteľa, príp. na inú dodaciu adresu, ak túto spotrebiteľ v objednávke uviedol (cena za dopravu je 4€ pri cene zásielky do 200€, v prípade dobierky +0,90€ , pri cene zásielky nad 200€ je cena za dopravu kuriérskou službou bezplatná).
  3. Spôsob a cena dodania tovaru mimo územia Slovenskej Republiky budú riešené individuálne.

Platobné podmienky

  1. Spotrebiteľ má právo zvoliť si spôsob platby z nasledovných spôsobov:
    a) platba v hotovosti pri osobnom preberaní tovaru,
    b) platba dobierkou
  2. V prípade, že si spotrebiteľ pri dodaní Slovenskou poštou, a.s. nepreberie objednaný tovar v odbernej lehote, predávajúci má právo požadovať navyše úhradu  expedičných nákladov a ďalších nákladov spojených s opätovným zaslaním tovaru.
  3. Všetky ceny uvedené na stránkach sú vrátane 20% DPH.
  4. Garancia ceny: V prípade ,že nájdete v rámci Slovenskej republiky nižšiu maloobchodnú cenu niektorého z nami predávaných produktov, budeme sa snažiť Vám dať výhodnejšiu ponuku. Táto ponuka platí, pokiaľ konkurenčná firma funguje, je u nej produkt reálne dostupný ,objednávate bežné množstvo používané jednou osobou a produkt nie je v nereálnej zľave (nižšia cena ako nákupná).

Záruka a záručné podmienky

  1. Predávajúci poskytuje na všetok tovar záruku podľa platných zákonov Slovenkej republiky.
  2. Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady a na druh, akosť a prevedenie tovaru.
  3. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté:
    a) nesprávnym skladovaním,
    b) nesprávnym používaním alebo nesprávnou aplikáciou,
    c) bežným opotrebením.

Reklamačné podmienky

  1. Reklamovať možno iba dodaný tovar, ktorý má výrobnú vadu alebo ktorý nezodpovedá požadovanému druhu, akosti a prevedeniu.
  2. Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu telefonicky, e-mailom alebo poštou na adrese: Barbora Mitášová BAM servis, Milochov 354, 01706 Považská Bystrica, SK - Slovensko.
  3. Na výzvu predávajúceho je spotrebiteľ povinný zaslať alebo osobne doručiť vadný alebo nesprávny tovar predávajúcemu, a to v stave, v akom ho prebral.
  4. Predávajúci je povinný rozhodnúť o výsledku reklamácie najneskôr do 30 dní od podania reklamácie. O uznaní resp. neuznaní reklamácie bude predávajúci informovať spotrebiteľa telefonicky, e-mailom alebo poštou.
  5. V prípade opodstatnenej reklamácie predávajúci odstráni závadu a dodá tovar spotrebiteľovi na svoje vlastné náklady.
  6. Závadu predávajúci odstráni:
    a) opravou tovaru, ak to je technicky možné,
    b) dodaním nového tovaru, alebo
    c) vrátením ceny tovaru.
  7. V prípade neopodstatnenej reklamácie predávajúci vráti tovar spotrebiteľovi a spotrebiteľ je povinný nahradiť predávajúcemu preukázateľné náklady spojené s neoprávnenou reklamáciou.
  8. Reklamácia nebude uznaná, ak:
    a) tovar javí príznaky opotrebenia,
    b) tovar bol zjavne nesprávne skladovaný,
    c) tovar alebo jeho obal bol poškodený spotrebiteľom.
  9. V prípade, že je poškodený tovar alebo jeho obal pri preberaní od Slovenskej pošty, a.s., príp. od poskytovateľa kuriérskej služby, spotrebiteľ nie je povinný takýto tovar prevziať. Ak tovar i napriek chybnému obalu prevezme, je povinný tovar ihneď po prevzatí skontrolovať a v prípade poškodenia postupovať podľa reklamačného poriadku Slovenskej pošty, a.s., príp. poskytovateľa kuriérskej služby.

Odstúpenie od zmluvy

  1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že mu nebude dodaný objednaný tovar alebo jeho časť do 14 dní odo dňa doručenia objednávky predávajúcemu, ak sa zmluvné strany nedohodli na predĺžení tejto lehoty.
  2. Spotrebiteľ ma právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
  3. Odstúpenie od zmluvy na základe bodu 2. môže spotrebiteľ uplatniť písomne na adrese: Tatramodel s.r.o., Jedlíkova 3428/8, 01015, Žilina.
  4. Spotrebiteľ je povinný do siedmich pracovných dní od odstúpenia od zmluvy povinný tovar vrátiť predávajúcemu.
  5. Predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaplatenú cenu .

Záverečné ustanovenia

  1. Záväzkovo-právne vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji.
  2. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť a platnosť dňa 9. mája 2012.
  3. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.
© 2023 Barbora Mitášová BAM servis
Created by Crystal Group, s. r. o.
0 €
×